După cum probabil știi deja, de mai bine de 6 ani Internet Corp a oferit clienților posibilitatea de a livra campanii de display integrate cu spoturi audio în aplicația TuneIn. Cel mai folosit format a fost cel de “Audio with companion banner”.
Începând de săptămâna aceasta, însă, pe lângă cele de mai sus, oferim posibilitatea de a livra spoturi audio, într-un portofoliu vast de publisheri globali de podcasturi ce include nume ca AudioBoom și Spreaker.
În fiecare luna, în România avem disponibili aproximativ 200.000 utilizatori unici care ascultă aceste podcasturi, cu peste 1.5 milioane de afișări/difuzări disponibile.
Avantajele principale?
În afara targetarii geografice, putem aplica layere și mai granular, pe demografice (vârstă sau sex), tip de podcast sau keywords. În timp ce targetarea pe tip/gen ne permite să accesăm emisiuni relevante pe baza conținutului lor, targetarea pe keywords ne permite să ne concentrăm pe conversații pentru ajunge la medii relevante din punct de vedere contextual dintr-un spectru mai larg de gen/tip.
LTR-ul (Listen Through Rate-ul) depășește 90%.
InternetCorp. Brand New Media, fondat în 2005, este unul dintre cei mai mari publisheri online din România (8 website-uri proprii pe verticale diferite de conținut, de la business, start up și tehnologie, lifestyle, știri generale, retail, digital banking, sustenabilitate) și una din cele mai importante regii de vânzări (cu peste 50 de site-uri în portofoliu)