Ma simt ca o studenta care trebuie sa scrie un eseu: are informatiile ordonate in minte insa nu stie cu ce sa inceapa. A fost si simplu, a fost si greu, dar intr-un final a ramas un singur sentiment legat de aceasta campanie – si anume cel de implinire. Tin minte ca asteptam sa aud spotul audio la unul dintre radiourile partenere, si ma simteam exact ca atunci cand stiam ca o sa primesc rezultatele la BAC, la licenta sau la admitere. Si cum zburau fluturasii, nu aveti idee cum:) . Dupa ce l-am auzit, m-am emotionat un pic. Dar asa sunt eu, mai emotiva.
S-a simtit nevoia unei astfel de campanii. Am dorit sa comunicam peste tot faptul ca o femeie trebuie sa fie ea insasi in fiecare zi indiferent de contextul in care se afla. Fara frica, fara masti, fara „sunt asa acum pentru ca vreau sa ma placa acel cineva” si intotdeauna sincera. Tocmai de aceea am rebranduit site-ul Kudika, i-am schimbat garderoba, cum imi place mie sa spun:) . O femeie este sexy, smart, indragostita, independenta, speciala si curioasa. Iar o manichiura perfecta nu strica niciodata:)
Am incercat sa creez un mix de media cat mai complex si mi-a iesit. Drept urmare, am vazut ad-urile pentru print:
- In Revistele : Ok!, Sapte seri, Zile si nopti, Bewhere, Tango, Click pentru femei, Click Sanatate
- In Ziarul Click
- In Outdoor: pe panouri de diferite dimensiuni(in Bucuresti si in orasele importante din tara)
- In Vestiarele din cluburile WorldClass
- In Lifturi 🙂
- Pe taxiurile companiei Meridian(casete luminoase)
Am auzit Spotul Radio Kudika.ro la:
- Radio 21;
- Kiss FM;
- Magic FM;
- Radio Guerilla;
- Taxi Meridian (cat asteptam sa imi fie preluata comanda);
Am vazut spotul video
- pe TLC, Animal Planet si Kiss TV;
- pe Cocor Media Channel;
- pe LCD-urile din saloanele de lux din Bucuresti si din Iasi;
- pe LCD-urile din Clinicile Regina Maria.
si am mancat cu placere de la Wu Xing pentru ca 20.000 de cutii de food delivery au plecat catre consumatori personalizate cu stickerul campaniei Kudika.
Toata echipa care a muncit pentru ca aceasta campanie sa vada la propriu lumina soarelui sau a becului a fost formata din oameni extraordinari care si-au dat interesul ca totul sa iasa perfect. Thank you guys:) In special totusi as vrea sa multumesc Bonobos Communication – lui Mircea Gheorghe si Mihaelei Dumitrescu. Conceptul le apartine si avem numai cuvinte de lauda la adresa lor:)
Suntem pe drumul cel bun 🙂
B.