Eurosport, brandul de sport premium al Discovery, anunță lansarea unei versiuni îmbunătățite a website-ului eurosport.ro. Platforma este în totalitate nouă și oferă utilizatorului conținut actualizat, care acoperă informații despre cele mai importante evenimente sportive locale și internaționale, în fiecare zi.

Noul website Eurosport acoperă zilnic principalele competiții și noutățile, având un flux mare de știri de luni până duminică, pe tot parcursul zilei. Evenimentele pentru care Eurosport deține drepturile de difuzare pe plan local sau chiar internațional sunt în același timp acoperite pe larg cu informații care completează conținutul disponibil pe canalele liniare și online.

Printre noutățile implementate se numără și disponibilitatea consultării scorurilor meciurilor direct pe website, în timp real. Cele mai importante competiții sportive din lume sunt acoperite în diverse forme, inclusiv prin articole de tip live-text, formate de live streaming sau video. De asemenea, nu vor lipsi de pe eurosport.ro rezumatele evenimentelor sportive de pe canalele Eurosport, interviuri exclusive sau alte materiale unice.

Noul website funcționează în strânsă legătură cu Eurosport Player, serviciul de streaming al Eurosport live și la cerere, oriunde, oricând și pe orice dispozitiv. Mai mult, platforma Eurosport Player a trecut la rândul ei printr-un proces de actualizare, oferind o experiență îmbunătățită utilizatorului.

Conținutul eurosport.ro este oferit de o echipă editorială a 909 Agency. Redacția nouă este condusă de redactorul șef Ion Alexandru, care are în spate o experiență de 13 ani în trustul Pro, lucrând în presa sportivă. Zona de publicitate va fi gestionată de InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din România, cu o experiență de peste 15 ani în domeniu.

Victoria Davies, SVP, General Manager Discovery CEEMCA, a spus:

„Sportul este un pilon important al portofoliului nostru în România, așa că sunt bucuroasă să continuăm strategia noastră locală cu lansarea noului website eurosport.ro. După extinderea drepturilor de difuzare a Premier League, lansării emisiunii Premier League Show, achiziționarea drepturilor de difuzare a FA Cup și a turneelor ATP de anul viitor, ne confirmăm încă o dată angajamentul față de piața din România. Astfel, ne întărim relațiile cu fanii sportului, dar și cu partenerii de business, oferind o platformă digitală care vine în completarea prezenței lineare a Eurosport, una dintre cele mai iubite destinații în ce privește conținutul premium de sport.”

Ion Alexandru, redactor șef al eurosport.ro, a spus:

„Eurosport, grupul media premium de sport în România, își extinde ecosistemul și sunt mândru să fac parte din această poveste entuziasmantă digitală. Eurosport are din acest moment o acoperire 360 prin prezența sa TV și digitală; pe Eurosport.ro și pagina de Facebook Eurosport găsim dozajul potrivit între conținutul local și programele transmise de postul de televiziune. Prioritatea noastră este integrarea și coordonarea conținutului Eurosport în România. În plus, cred că sportul poate avea și un element educațional, iar una dintre misiunile jurnalismului sportiv este de a educa publicul. Pe canalele digitale Eurosport România vom crea mediul propice de exprimare a sportului de calitate și a educației prin #sport.”

Despre Eurosport
Eurosport, destinația pentru sport nr. 1 din Europa, stârnește pasiunea pentru sport a fanilor și îi conectează la cele mai importante evenimente sportive din lume. În calitate de Gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport a oferit experiența supremă a Jocurilor Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018 pentru mai mulți oameni, pe mai multe „ecrane” ca niciodată, prin intermediul canalelor locale Eurosport. În mod clar definite ca fiind Gazdele Ciclismului, ale Tenisului de Mare Șlem și ale Sporturilor de Iarnă, canalele Eurosport – Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews – au în total 242 de milioane de abonaţi, în 75 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 42 milioane de vizitatori unici pe lună și, împreună cu aplicația Eurosport (disponibilă prin iOS și Android), sunt unicele locuri unde fanii vor putea urmări online Eurosport în orice moment pe mobil sau tabletă. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi corporate.eurosport.com. 

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.