Faptul ca marketingul digital este in continua schimbare nu mai e o noutate. Strategiile se schimba continuu si daca vrei sa castigi un avantaj in fata competitiei trebuie sa fii la curent cu ultimele stiri. Sunt insa cateva previziuni care contureaza deja anul online in 2016.

digitalmarketing

1. Publicitatea Video

Oriunde privim, video-ul este intr-o ascensiune continua. In fiecare zi se petrec sute de milioane de ore pe Youtube. Mai mult, Facebook deja a investit in acest tip de publicitate, Bing ofera advertiserilor cateva optiuni de advertising in video si cel mai probabil si Google pregateste sa implementeze ceva nou in acest sens in motorul de cautare. Publicitatea in video trebuie sa devina o componenta integrata a strategiei de marketing din fiecare industrie.

2. Mobile-ul va detrona Desktop-ul

Pentru prima data in istoria internetului numarul userilor care folosesc internetul doar de pe Mobile l-a depasit pe cel al utilizatorilor de Desktop. Din acest motiv, toate eforturile de marketing trebuie optimizate din perspectiva utilizatorilor de Mobile. Asta nu inseamna ca nu mai e loc pe Desktop, insa deja nu mai este principala platforma in online.

3. Realitatea virtuala va creste

Chiar daca anul trecut au existat mai multe semne legate de dezvoltarea tehnologiei realitatii virtuale acest lucru nu a fost adoptat in masa. Insa cresterea continua si 2016 se anunta a fi un an semnificativ dominat de o crestere considerabila.

4. Marketingul personalizat 

Expertii in Marketing se axeaza pe aceasta tendinta de promovare continua a campaniilor de marketing personalizate care vizeaza direct persoane fizice, nu neaparat obiective. Strategia aceasta incurajeaza loialitatea clientilor, interactiunile cu ei si engagementul pe termen lung.

5. Automatizarea in marketing devine o prioritate

In timp ce personalizarea continutului devine din ce in ce mai importanta, asta nu inseamna ca automatizarea va pierde valoare in 2016. Mai mult decat atat, automatizarile vor continua sa se dezvolte asa incat sa gestioneze cat mai bine task-urile consumatoare de timp.

6. Marketing bazat pe localizarea fizica

Cea mai buna parte a marketingului bazat pe locatie este faptul ca permit brandurilor sa creeze o punte intre marketingul online si offline.

 

Sursa: entrepreneur.com

 

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.