Texte fara compromisuri, este motto-ul dupa care se ghideaza autocritica.ro, cel mai nou proiect auto intrat de astazi, 9 Martie, in familia InternetCorp.
Acest proiect, 100% independent, a fost creat din dorinta de a informa si educa acel public pe care nu-l regasim in presa mainstream de astazi: Pasionatii – pentru care multe materiale de aici vor ramane in colectia personala – Educatii – cei care apreciaza presa de calitate si doresc sa se informeze doar din surse credibile – Profesionistii – ce vor gasi in autocritica.ro un partener cu un know how impresionant – Viitorii clienti – ce vor afla de aici raspuns la orice intrebare privind achizitiile auto viitoare.
Autocritica.ro nu va fi cu siguranta sursa de unde vom afla doar CE se intampla in piata auto, ci ne va spune, de asemenea, DE CE, CUM, DE CAND sau DE CE ACUM.
Aici vom descoperi un continut divers si complex datorita colectiilor de articole care analizeaza in detaliu modelele lansate, sesiunilor Q&A cu cititorii, sectiunii dedicate masinilor ecologice, podcast-urilor si newsletters saptamanale.
Autocritica.ro este un site concentrat 100% pe continut, de aceea modelul de business va fi unul diferit in care bannerele sunt inlocuite cu proiecte editoriale, proiecte speciale, continut native de calitate, astfel incat mesajele partenerilor sa fie transmise intr-un mod natural de o echipa dedicata cu o experinta vasta in domeniul auto.
Cei pasionati pot urmari proiectul in social media: Facebook si Instagram.