DivaInBucatarie.ro intra in portofoliul de regie InternetCorp

Postat de InternetCorp la 27 May 2021

Stim din surse sigure ca domeniul culinar este foarte apreciat la noi in tara nu doar de Sarbatori sau zile speciale, ci tot restul anului, pentru ca oamenii trebuie sa manance pentru a trai, unii chiar traind pentru a manca:) Gospodinele, mamele si consumatorii de abia asteapta ca expertii, bucatarii, maestrii patiseri sa mai inventeze, sa publice sau sa share-uiasca o noua reteta de aperitiv, fel principal sau desert delicioase pe canalele adecvate dedicate bucatariei, acolo de unde brand-urile si advertiserii de profil nu pot lipsi.

O astfel de platforma de specialitate este si DivaInBucatarie.ro, intrata de curand in portofoliul de regie InternetCorp, pentru a consolida nisa de culinar/ cooking alaturi de Lalena.ro, LauraLaurentiu.ro si Retetesivedete.ro la aproximativ 6 milioane de afisari/ luna si a va oferi voua, partenerilor nostri diversitate, distributie, acoperire, volum si vizibilitate, intr-un cuvant suport in a derula impreuna campanii inovative, integrate si eficiente de comunicare digitala.

Doamna noastra, Cristina Toth, gateste de peste 10 ani, inca din 2010, pentru aproximativ 600,000 de useri pe luna, acestia inregistrand lunar peste 1,2 milioane de page views. Atrage langa ea o comunitate video YouTube de 10,000 subscribers, dar si prezenta si engagement importante in social media de 107,000 followers pe Facebook si 15,300 urmaritori pe Instagram. Are si un grup de Facebook “Gatesc cu prietenii” acolo unde chiar asta face cu pasiune, simplitate si implicare: imparte in stanga si in dreapta retete noi (text, grafice sau video), sfaturi culinare sau chiar realizeaza sesiuni live de culinarit pentru membri, prieteni dragi virtuali sau adevarati.
Asa cum italienii invita la masa in propriile case doar prieteni sau oameni pe care ii apreciaza pentru a le servi antipasti-pasta-primo-secondo-dolci, asa va invitam si noi pe voi sa descoperiti savoarea DivaInBucatarie.ro, pentru a gati impreuna retete de awareness si performance sau farfurii pline de click-uri si conversii.

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.