Începând de astăzi, intră in regia de vânzări a InternetCorp site-urile sentimente.ro și acasa.ro.
Sentimente.ro a fost lansat in anul 2001, iar acum numără aproximativ 500k utilizatori lunar uniți de dorința de a comunica, de a lega prietenii, de a evada din grijile de zi cu zi sau de a-și găsi sufletul pereche.
Cel mai activ segment rămâne cel de 25-34 ani, cu un timp mediu petrecut în online de 15 minute pentru o singură sesiune. Prezența feminină pe site este în proporție de 43% și 57% cea masculină.
Lunar are aproximativ 25 milioane de afișări, iar pe plaformă se se schimbă aproximativ 10 milioane de mesaje.
Prin ce se diferențiază sentimente.ro este faptul că platforma utilizează diferite tehnologii menite să asigure o experiență autentică pe site. Una dintre tehnologiile utilizate este reprezentată de un sistem de inteligență artificială, numit WallY care poate face recomandări de persoane potrivite personalității utilizatorului. Profil Real este iar o funcție utilă și care oferă credibilitate prin faptul că verifică dacă utilizatorul din fotografia de profil este aceeași cu persoană din realitate.
Alături de sentimente.ro, InternetCorp își adaugă o nouă nișă în portofoliul său.
Tot astăzi anunțăm intrarea în regia de vânzări a site-ului acasa.ro.
Acasa.ro este un portal de home, deco&lifestyle din România cu o evoluție constantă în ultimii 16 ani de când se află pe piața de media.
Are conținut dinamic de pe segmentul targetat, publicând zilnic articole originale. Subiectele sunt alese cu grijă și vizează fiecare paletă de informații necesare femeilor ce îndeplinesc -de multe ori simultan- rol de mamă, soție, prietenă, femeie de carieră.
Lunar are o audiență de peste 330.000 unici si peste 850.000 afisari. 63% din trafic se realizează de pe mobil și peste 60% din audiență este public feminin.
Welcome aboard!