Suntem încântați să împărtășim vestea extraordinară! 4 dintre proiectele noastre din cadrul start-up.ro au fost nominalizate la prestigioasele Comma – Communication Awards. Această oportunitate arată eforturile continue ale echipei, de a aduce în prim-plan subiecte inovatoare și diverse, reprezentând bogăția din spatele numelui simplu, dar profund, start-up.ro.
1. Campanii de comunicare inovatoare – „Cum vorbim despre liniște”
Proiectul video podcast, „Cum vorbim despre liniște” , explorează teme precum regăsirea liniștii, sănătatea mentală și organizarea personală. O colaborare între start-up.ro, DiFine PR și NN, acest proiect aduce în prim-plan specialiști și antreprenori pentru a oferi perspective unice.
2. Cea mai bună strategie de conținut – NOHACK
Proiectul NOHACK, la al 5-lea an pe start-up.ro, se axează pe educarea despre securitatea cibernetică într-un mod captivant și informativ. O colaborare între start-up.ro și Bitdefender, NOHACK arată că învățarea despre securitate poate fi și distractivă.
3. Cea mai bună campanie de comunicare B2B – Startup Leaders
Startup Leaders este un proiectul dedicat traducerii universului startup-urilor într-un limbaj accesibil. Cu sprijinul Google România, aduce în prim-plan termeni precum „proptech,” „retailtech” și „influencertech” printr-un mix de conținut video, grafic și scris.
4. Cea mai bună strategie de conținut – „Femeile strigă BINGO”
Sub forma unui carton interactiv de bingo, proiectul „Femeile strigă BINGO” prezintă 24 de povești inspiraționale ale femeilor care schimbă domenii. O colaborare cu ING România, care pune accent pe contribuția femeilor în diverse sectoare.