Daca detii o afacere online cu siguranta ai cont pe Facebook, Instagram si Twitter. In perioada sarbatorilor de iarna majoritatea business-urilor isi doresc sa fie si mai vizibile pe Social Media.
Conform socialmediaexaminer.com, cateva tactici simple pot imbunatati engagement-ul userilor pe Instagram (care pot fi aplicate si pe Facebook), iar modalitatile nu sunt deloc complicate.
1. Ofera-le userilor posibilitatea sa aleaga: Este binecunoscut faptul ca generezi engagement atunci cand adresezi o intrebare pe canalele de Social Media. O metoda care da plus valoare acestei tactici este sa adresezi intrebari de tipul: “Care dintre imagini/variante/rochii… o preferati de Sarbatori?”; imaginea trebuie sa contina bineinteles minim doua variante.
2. Donatii pentru o cauza nobila: Focusul de sarbatori este intotdeauna de a darui, de a face cadouri pentru cei dragi sau nevoiasi. Daca afacerea ta se potriveste cu o astfel de abordare atunci acum este momentul cel mai potrivit sa o folosesti.
3. Ofera-le posibilitatea sa genereze continut. Un exemplu elocvent este campania Sturbucks care si-a incurajat audienta sa creeze si sa sharuiasca temele specifice Craciunului folosind hashtag branduit.
4. Prezinta ca fiind “cadoul potrivit” ceea ce ai de oferit. Multi iubesc sa primeasca sau sa ofere cadouri in perioada aceasta, iar faptul ca le oferi varianta perfecta nu poate fi decat benefic pentru afacerea ta.
5. Evidentiaza reducerile de sarbatori. Perioada sarbatorilor este una dintre cela mai costisitoare din an, iar posibilitatea de a gasi produse la reducere iti poate genera conversii si chiar poti creste vanzarile.
6. Nu uita de variantele platite, Instagram Ads, Facebook Ads. Daca rezultatele nu sunt cele asteptate, ia in calcul si ideea de a plati pentru promovare. News-feedul poate fi supraaglomerat de sarbatori si ad-urile sa nu performeze asa cum te astepti.
Detalii despre cum poti face toate aceste lucruri si imagini concludente gasim pe socialmediaexaminer.com.